تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

اطلاعات این محصول

  • قیمت : 15000 تومان
  • خرید ها : 0 خرید
  • ارسال شده توسط : مدیر
  • بازدیدها : 868 بازدید
  • تاریخ ارسال : ۹۵/۰۷/۲۲
  • دسته بندی : ,
تأثیرات محیطی بر رفتار مشتریReviewed by مدیر on Oct 14Rating:

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

اگرچه تعاریف فرهنگ ارائه شده در قبل خوب می باشند آنها به دنبال مشخص کردن ویژگی های فرهنگ در تنها چند لغت می باشد.

مشهود است که مفهوم آن و تعریف آن دشوار می باشد.

همانطور که نویسنده ا ی بیان می کند: این مسئله مانند گزارش دستانتان به روی ابراست. بنابراین، این بخش

این مفهوم را شخصی پیرامون ویژگی های مهم فرهنگ توسعه می دهد. بسیاری از ویژگی های فرهنگ بیان می شود، ماهیت آن را مشخص نمایند.

اما اکثر دانشمندان علوم اجتماعی بر این عقیده اند که ویژگی های زیر ضروری می باشند.

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

فرهنگ چیزی نیست که در جایی وجود داشته باشد و منتظر کشف بماند.

مردم خودشان فرهنگ را می شناسند. این ابداع سیستم مرتبط به هم را شامل می شود.

۱) یک سیستم نگرشی یا یک جزء فکری (ذهنی)  که شامل عقاید، ارزش ها و استدلال ها می شود و نیز انسان بودن

که انسان باید یادبگیرد چه چیز تعریف مطلوب و چه چیز تعریف نامطلوب محسوب می شود.

۲) یک سیستم تکنولوژی که شامل مهارتها و هنرهایی می شود که انسان را قادر به تولید کالاهای مورد نیز از محیط طبیعی می نماید.

۳) افراد را قادر می سازد رفتار خود را با عملکرد دیگران هماهنگ سازند.

 …فرهنگ آموخته می شود. فرهنگ امری ذاتی و درونی نمی باشد اما در ابتدای زندگی آموخته می شود و با

مقدار خوبی از احساس در نظر گرفته می شود.

قدرت زیاد این فرهنگی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود به طوریکه  در سال های اولیه بچه ها با شیوه های

فرهنگی عملکرد فکر کردن و احساساتشان آشنا می شوند. این مسأله برای رفتار مشتریان بسیار مهم می باشد.

زیرا این پیش زمینه های آن رفتار توسط فرهنگ  آنها از بدو تولد شکل گرفته است.

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

 …فرهنگ از لحاظ اجتماعی مشترک می باشد.

فرهنگ یک پدیده گروهی است که توسط افرادی که در یک جامعه سازماندهی شده زندگی می کنند مشترک می باشد

و تحت فشارهای اجتماعی یکسان یک شکل باقی می ماند گروهی که در این ارتباط مشترک شامل می شوند

از تمام جامعه تا بخش کوچکتری از آن نظیر خانواده درجه بندی می شوند بخش های مهم فرهنگ آمریکا در میان شرکت های

خارجی از طریق صادرات مشترک می باشد.

در بسیاری از مناطق اطراف دنیا اشتیاق زیادی برای فرهنگ مشهور آمریکا وجود دارد. که به طور گسترده به عنوان

دامنه ا ی از فیلم ها، موزیک، برنامه تلویزیون، ویدئو گرفته تا محصولات قانونی مشتریان ، همبرگر مک دونالد،

لوی جنیز و نوشابه های

کوکاکولا تعریف میشوند.

تنها، صادرات محصولات هوا و فضا بیش از ۸ میلیون دلار از صادرات سالیانه آمریکا را تشکیل می دهند.

فرهنگ ها مشابه هستند اما دارای تفاوت می باشند:

تمام فرهنگ ها شباهت های خاصی درند به عنوان مثال هر کدام از موارد زیر در تمام جوامع یافت می شوند.

ورزش های کشتی، بدنسازی، آشپزی، تقویم، رقص، تعلیم خانواده، اشارات، دوست، خانه داری، زبان، قانون، موزیک امور مذهبی و موارد

دیگر با وجود این اختلاف زیاد بین جوامع مختلف در ماهیت هرکدام از این عوامل وجوددارندکه باعث اختلافات دررفتارها و عملکردهای مشتریان

در سرتاسرجهان می شود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در شبکه های اجتماعی منتشر کنید
دسته بندی : ,
نویسنده : مدیر
تاریخ ارسال : ۹۵/۰۷/۲۲
بازدید ها : 869 بار
دیدگاه ها : 0 نظر

دیدگاه شما

(ضروری) :

(ضروری) :

:

دیدگاه شما

تجزیه وتحلیل سیستم ها

در تاریخ بشر عمدتاً دو مسیر فکری داشته است خط فکری اول بنامهای اتمیسم A tomism عنصر گرایی lementalism E و تجزیه گرایی Reducationism شناخته شده است ومسیر دوم تفکرات بشری بنام های ارگانیکی organism وکل گرایی wholism معرفی شده اند این دو طرز تفکر زیر بنای تفکرات سیستمی یا جهان بینی سیستم هستند که بصورت خلاصه ومجمل بررسی میشوند

تجزیه وتحلیل سیستم ها

قیمت : 10000 تومان

این تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور کامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار کارکنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی کانالهای دو سویه بین کارکنان و مدیریت در شرکت هپکو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است

مدل سرآمدی EFQM

قیمت : 19000 تومان
تحقیق درباره تجارت الکترونیک

مبادله الکترونیکی ابزاری است که روش انجام کارها را تازه به فرایندهای درون سازمانی راامکان پذیر می سازد به نحوی که این فرایندها و فعالیتها مورد بررسی –بازنگری و طراحی مجدد قرار گیرد و درچارچوب روشهایی که تحت عنوان بازسازی شیوه های کاری، شناخته شده اند.بازسازی و نوآفرینی شوند هنگامیکه که داده ها وارد سیستم رایانه ای خریدار شده و به صورت الکترونیکی ارسال می شود عین همان داده ها بدون نیاز به کلید زدن یا ورودمجدد، وارد رایانه فروشنده نیز می گردد. این فرایند را معمولا مبادله الکترونیکی داده ها به صورت کاربرد به کاربرد می نامند.

تحقیق درباره تجارت الکترونیک

قیمت : 10000 تومان
طرح و برنامه ریزی CPM

برنامه توسعه فردی یک برنامه زمان‌بندی شده مکتوب برای برآورده شدن نیازهای حرفه ای افراد در جهت رشد و توسعه آنهاست در این برنامه سعی می گردد تا کارکنان با توجه به توانائیها و قابلیتهای خود، در راستای اهداف سازمان و شغل خویش توسعه یابند و بین نیازهای توسعه فردی و وظایف شغلی خویش ارتباطی پویا برقرار کنند

طرح و برنامه ریزی CPM

قیمت : 6000 تومان