تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

اطلاعات این محصول

  • قیمت : 15000 تومان
  • خرید ها : 0 خرید
  • ارسال شده توسط : مدیر
  • بازدیدها : 1414 بازدید
  • تاریخ ارسال : ۹۵/۰۷/۲۲
  • دسته بندی : ,
تأثیرات محیطی بر رفتار مشتریReviewed by مدیر on Oct 14Rating:

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

اگرچه تعاریف فرهنگ ارائه شده در قبل خوب می باشند آنها به دنبال مشخص کردن ویژگی های فرهنگ در تنها چند لغت می باشد.

مشهود است که مفهوم آن و تعریف آن دشوار می باشد.

همانطور که نویسنده ا ی بیان می کند: این مسئله مانند گزارش دستانتان به روی ابراست. بنابراین، این بخش

این مفهوم را شخصی پیرامون ویژگی های مهم فرهنگ توسعه می دهد. بسیاری از ویژگی های فرهنگ بیان می شود، ماهیت آن را مشخص نمایند.

اما اکثر دانشمندان علوم اجتماعی بر این عقیده اند که ویژگی های زیر ضروری می باشند.

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

فرهنگ چیزی نیست که در جایی وجود داشته باشد و منتظر کشف بماند.

مردم خودشان فرهنگ را می شناسند. این ابداع سیستم مرتبط به هم را شامل می شود.

۱) یک سیستم نگرشی یا یک جزء فکری (ذهنی)  که شامل عقاید، ارزش ها و استدلال ها می شود و نیز انسان بودن

که انسان باید یادبگیرد چه چیز تعریف مطلوب و چه چیز تعریف نامطلوب محسوب می شود.

۲) یک سیستم تکنولوژی که شامل مهارتها و هنرهایی می شود که انسان را قادر به تولید کالاهای مورد نیز از محیط طبیعی می نماید.

۳) افراد را قادر می سازد رفتار خود را با عملکرد دیگران هماهنگ سازند.

 …فرهنگ آموخته می شود. فرهنگ امری ذاتی و درونی نمی باشد اما در ابتدای زندگی آموخته می شود و با

مقدار خوبی از احساس در نظر گرفته می شود.

قدرت زیاد این فرهنگی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود به طوریکه  در سال های اولیه بچه ها با شیوه های

فرهنگی عملکرد فکر کردن و احساساتشان آشنا می شوند. این مسأله برای رفتار مشتریان بسیار مهم می باشد.

زیرا این پیش زمینه های آن رفتار توسط فرهنگ  آنها از بدو تولد شکل گرفته است.

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

 …فرهنگ از لحاظ اجتماعی مشترک می باشد.

فرهنگ یک پدیده گروهی است که توسط افرادی که در یک جامعه سازماندهی شده زندگی می کنند مشترک می باشد

و تحت فشارهای اجتماعی یکسان یک شکل باقی می ماند گروهی که در این ارتباط مشترک شامل می شوند

از تمام جامعه تا بخش کوچکتری از آن نظیر خانواده درجه بندی می شوند بخش های مهم فرهنگ آمریکا در میان شرکت های

خارجی از طریق صادرات مشترک می باشد.

در بسیاری از مناطق اطراف دنیا اشتیاق زیادی برای فرهنگ مشهور آمریکا وجود دارد. که به طور گسترده به عنوان

دامنه ا ی از فیلم ها، موزیک، برنامه تلویزیون، ویدئو گرفته تا محصولات قانونی مشتریان ، همبرگر مک دونالد،

لوی جنیز و نوشابه های

کوکاکولا تعریف میشوند.

تنها، صادرات محصولات هوا و فضا بیش از ۸ میلیون دلار از صادرات سالیانه آمریکا را تشکیل می دهند.

فرهنگ ها مشابه هستند اما دارای تفاوت می باشند:

تمام فرهنگ ها شباهت های خاصی درند به عنوان مثال هر کدام از موارد زیر در تمام جوامع یافت می شوند.

ورزش های کشتی، بدنسازی، آشپزی، تقویم، رقص، تعلیم خانواده، اشارات، دوست، خانه داری، زبان، قانون، موزیک امور مذهبی و موارد

دیگر با وجود این اختلاف زیاد بین جوامع مختلف در ماهیت هرکدام از این عوامل وجوددارندکه باعث اختلافات دررفتارها و عملکردهای مشتریان

در سرتاسرجهان می شود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در شبکه های اجتماعی منتشر کنید
دسته بندی : ,
نویسنده : مدیر
تاریخ ارسال : ۹۵/۰۷/۲۲
بازدید ها : 1415 بار
دیدگاه ها : 0 نظر

دیدگاه شما

(ضروری) :

(ضروری) :

:

دیدگاه شما

روش قبول درخواست ثبت املاك

ثبت املاک و اسناد که موضوع قانون ثبت است مانند هر قانون دیگر از قبیل قانون مدنی و کیفری و غیره برای خود هدفی دارد که یکی از اهداف عمده و اساسی ثبت املاک حفظ مالکیت مالکین و ذوی الحقوق نسبت به آنهاست

روش قبول درخواست ثبت املاک

قیمت : 11700 تومان
مقالات مدیریت دانش - فروشگاه ویکی فایل ارائه کننده انواع فایل های دانلودی و مجازی

مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت دانش می باشند مقالات مدیریت دانش مجموعه نهم این مجموعه شامل ۱۰مقاله در ارتباط با مدیریت دانش می باشد فایل کلیه مقالات PDF لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه تعداد صفحات مقالات ۲۲۳ حجم فایل زیپ دانلودی ۳٫۷ MB

مقالات مدیریت دانش

قیمت : 4000 تومان
بررسي و مقايسه ميزان اضطراب دانشجويان

این پژوهش به منظور بررسی و مقایسه میزان اضطراب دانشجویان پسر قبل از امتحانات و در ایام امتحانات صورت گرفته است. پژوهش در سطح دانشگاه تبریز انجام گرفت.
بعد از انتخاب نمونه لازم به منظور جمع‌آوری داده‌ها از مقیاس زونگ استفاده شد.
برای تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده آزمون t استفاده شده .T محاسبه شده در سطح ۰۰۱/۰ معنی‌دار است که فرضیه H1 مورد تأیید قرار گرفت.بررسی میزان اضطراب

بررسی میزان اضطراب

قیمت : 3000 تومان
ایجاد تغییرات درAHP

ایجاد تغییرات درAHP , از آنجا که اتخاذ تصمیم صحیح و به موقع می تواند تاثیر به سزایی در زندگی شخصی و اجتماعی انسانها داشته باشد ضرورت وجود یک تکنیک قوی که بتواند انسان را در این زمینه یاری کند کاملا محسوس می باشد یکی از کار آمد ترین این تکنیک ها فرایند تحلیل سلسله مراتبی (Analytical hierarchy process ) است که برای اولین بار توسط توماس ال ساعتی در دهه ی ۱۹۷۰ مطرح شد.

ایجاد تغییرات ریاضی درAHP

قیمت : 5000 تومان