مدل سرآمدی EFQM
اطلاعات این محصول
- قیمت : 19000 تومان
- خرید ها : 0 خرید
- ارسال شده توسط : مدیر
- بازدیدها : 2006 بازدید
- تاریخ ارسال : ۹۵/۰۷/۲۲
- دسته بندی : علوم انسانی, مدیریت
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | ۳۸۸ کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | ۲۰۵ |
مدل سرآمدی EFQM
فصل اول:مدل سرآمدی EFQM تحقیق و پژوهش , مدل سرآمدی EFQM , شامل مقدمه ـ تعریف موضوع ـ اهمیت موضوع ـ تاریخچه مطالعاتی ـ تاریخچه کارخانه که شامل ساختار سازمانی و پراکندگی جغرافیایی و نکات برجسته سازمان،سید کیفیت، کارکنان، جامعه، بازار هدف، ارزشهای سازمانی) ـ بیان مسئله ـ اهداف مطالعاتی ـ اهمیت موضوع ـ فرضیات تحقیق ـ تعریف اصطلاحات
فصل دوم
مدل سرآمدی EFQM شامل مرور مطالعاتی است که در آن از مباحثی در زمینه مدل سرآمدی EFQM شامل بررسی اجمالی مفاهیم بنیادین سرآمدی در مدل و بررسی اجمالی معیارها در مدل EFQM و نحوه امتیاز دهی به آنها و بررسی اجمالی منطق RADAR و فرآیند کلی ارزیابی در مدل و بررسی اجمالی رهیافتهای مختلف خودارزیابی در مدل و تشریح مفاهیم بنیادین سرآمدی در مدل و معرفی مفاهیم و سطوح مختلف سرآمدی در مفاهیم بنیادین مدل EFQM و آشنایی با حوزهها و معیارهای مدل و تشریح معیارها و زیر معیارها در مدل به انضمام توضیحات تشریحی و ساختار مدل EFQM، جایگاه RADAR در مدل تعالی EFQM، اجزاء تشکیل دهنده و تعریف عناصر منطق RADAR، روشهای ارزیابی بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM و با توجه به تدوین و ارائه پرسشنامهای در زمینه اثر بخشی روابط دو سویه آشنایی با ارتبااط، نقش ارتباطات، فرآیند ارتباطات، مبانی و انواع شبکههای ارتباطی ـ انتخاب کانالهای ارتباطی، راههای شناخته شده در ایجا دارتباط، خصیصههای ارتباط موثر، چک لیست روشهای برقراری ارتباط موانعی که بر سر راه ارتباطات اثر بخش قرار دارد ـ موانع برقراری ارتباط
مدل سرآمدی EFQM
فصل سوم: بررسی وضعیت موجود در شرکت هپکو که در ابتدا سعی بر آن شده است تا با خود ارزیابی و مزایای خود ارزیابی و مراحل عمومی خود ارزیابی و رهیافتهای خوئد ارزیابی در مدل EFQM آشنا شده و مزایا و ریسکهای مجود در آن و تعیین نقاط قوت و حوزههای نیازمند بهبود و نقش امتیاز دهی و کارت مسیر یاب، نحوه امتیاز دهی حوزههای ۹ گانه، انحراف ارزیابی، بلوغ رسانی میزان انرژی صرف شده برای خود ارزیابی، فرآیند دریافت جایزه، سطوح تعالی آشنایی کامل ایجاد شود و با توجه به مطالب ارائه شده به موضوع EFQM و بررسی وضعیت EFQMدر شرکت هپکو و گزارش کمیته داوری دومین دوره جایزه ملی بهرهوری
فصل چهارم
در فصل چهارم به تجزیه و تحلیل دادههای آماری پرداخت شده است.
فصل پنجم
در فصل پنجم به ارائه نتایج و پیشنهادات پرداخته شده است.

حسابرسی عبارت است از رسیدگی به اسناد ومدارک یک موسسه یا واحد تجاری جهت تهیه گزارشی که حسابرس راجع به روش حسابداری وصحت صورتهای مالی اظهارنظرکند.پیشرفت صنعت وتجارت وایجاد قوانین واعمال نظر دولت در صنایع وشرکتها موجب شده که آنهاحسابهاوصورتهای را به تایید حسابرسان برسانند.
دانلود فایل پاورپوینت حسابرسی یک
این پژوهش به منظور بررسی و مقایسه میزان اضطراب دانشجویان پسر قبل از امتحانات و در ایام امتحانات صورت گرفته است. پژوهش در سطح دانشگاه تبریز انجام گرفت.
بعد از انتخاب نمونه لازم به منظور جمعآوری دادهها از مقیاس زونگ استفاده شد.
برای تحلیل دادههای جمعآوری شده آزمون t استفاده شده .T محاسبه شده در سطح ۰۰۱/۰ معنیدار است که فرضیه H1 مورد تأیید قرار گرفت.بررسی میزان اضطراب
بررسی میزان اضطراب
در جهان صنعتی امروز، به تولید به عنوان یک سلاح رقابتی نگریسته می شود و سازمانهای تولیدی در محیطی قرار گرفته اند که از ویژگیهای آن می توان به افزایش فشارهای رقابتی، تنوع در محصولات، تغییر در انتظارات اجتماعی و افزایش سطح توقع مشتریان اشاره کرد
سیستم های تولید انعطاف پذیر
بسیاری از شرکت ها کیفیت محصولاتشان را به عنوان مهمترین ارزش مشتریان و حیاتی ترین معیار کسب مزیت رقابتی می دانند و در پی بهبود آن هستند. هرگونه تلاش برای بهبود کیفیت باید به خوبی بررسی وهزینه های مربوط به آن نیز دقیقا تعیین شود چراکه هدف برنامه های بهبود مستمر فقط براورده کردن نیاز .