مقالات مدیریت دانش
اطلاعات این محصول
- قیمت : 4000 تومان
- خرید ها : 0 خرید
- ارسال شده توسط : مدیر
- بازدیدها : 1380 بازدید
- تاریخ ارسال : ۹۵/۰۷/۲۲
- دسته بندی : اقتصاد, حسابداری, علوم انسانی, مدیریت
مقالات مدیریت دانش
مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت دانش می باشند .
مقالات مدیریت دانش مجموعه نهم
این مجموعه شامل ۱۰مقاله در ارتباط با مدیریت دانش می باشد .
فایل کلیه مقالات PDF
لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه
تعداد صفحات مقالات ۲۲۳
حجم فایل زیپ دانلودی۳٫۷ MB
فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :
ردیف عنوان مقاله تعداد صفحات
۳۵۸۱ ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها در زمینه مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) ۲۳
۳۵۸۲ کاربست تحلیل شبکه اجتماعی برای استخراج نیازهای سیستم مدیریت دانش در سازمان های دانش بنیان ۱۴
۳۵۸۳ بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان ۲۶
۳۵۸۴ فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت پذیری در سازمان ۲۶
۳۵۸۵ بررسی تجربی ارتباط استراتژی فناوری با استراتژی و عملکرد کسب وکار در صنایع الکترونیک ایران ۱۹
۳۵۸۶ موانع انسانی مدیریت دانش در سیستم مالی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۶
۳۵۸۷ سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش در سازمان ها از طریق یک مدل بلوغ توسعه یافته مدیریت دانش ۲۹
۳۵۸۸ دیدگاه منبع محور مدیریت دانش و کسب مزیت رقابتی ۲۲
۳۵۸۹ بررسی عوامل مؤثر در استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش (مطالعه موردی: سازمان مخابرات استان خوزستان) ۱۸
۳۵۹۰ مدیریت دانش در شرکت های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران ۲۰

این مقاله مفهوم تعارض را شرح داده و تعارض را تعریف میکند جایگاه تعارض در مدیریت و سازمان را مورد بررسی قرار میدهد انواع تعارضات سازمانی را برشمرده و آنها را تقسیمبندی میکند
تعارض سازمانی
حسابرسی عبارت است از رسیدگی به اسناد ومدارک یک موسسه یا واحد تجاری جهت تهیه گزارشی که حسابرس راجع به روش حسابداری وصحت صورتهای مالی اظهارنظرکندپیشرفت صنعت وتجارت وایجاد قوانین واعمال نظر دولت در صنایع وشرکتها موجب شده که آنهاحسابهاوصورتهای را به تایید حسابرسان برسانند
دانلود پاوپورینت حسابرسی یک
رشد سریع تجارت الکترونیکی جهانی و تاثیر آن بر جامعه و اقتصاد در روسیه را باید از طریق همتیهای نظارتی، و سیاستگذار مورد بررسی قرار داد روسیه می تواند منافع فراوانی را در بازار سالم و مستحکم تجارت الکترونیک کسب نماید
قانون تجـارت الکتـرونیـک روسـیــه
تعریف بازاریابی آن گونه که انجمن بازاریابی امریکا ارائه می دهد رویکردی محصول محور را نشان می دهد طبق تعریف انجمن بازاریابی امریکا بازاریابی به عنوان فعالیت های تجاری تعریف می شود که جریان محصولات از تولید کننده به مشتری یا استفاده کننده را هدایت می کند